Zájezdy on-line


Na volbě společné dovolené se podílí celá rodina, pokud se shodnou na tom, jak by měla vypadat a jakou částku z rodinného rozpočtu lze uvolnit, pak už zbývá jen najít tu správnou destinaci a hotel. Co se týká nákupů zájezdů, muži už začínají dohánět ženy a nakupují on-line.
Stále více vyhledávanou formou nákupů je internet, a to se týká i dovolených. I věk těch, kdo si zařizují dovolenou on-line se stále snižuje, věková hranice se pohybuje od 18 do 40 let. Starší generaci si stále drží trend osobní návštěvy cestovní kanceláře a přímé komunikace s prodejcem.
Výhodou on-line nákupů je bez ohledu na to, zda se jedná o zboží či služby, poskytování různých slev a bonusů, na toto Češi možná více jak jiné národy velice dobře slyší a navíc tím i něco málo ušetří.
double decker autobus.jpg
K zakoupení rekreace z domova vám postačí přístup k internetu a trocha toho času.  Před samotným nákupem a rezervací je dobré ověřit si recenze jak samotné cestovní kanceláře, tak i dané destinace a hotelu, a to na různých webových portálech. Samozřejmě nemůžete brát všechno úplně doslova, ne každému se dá zavděčit a někdy jsou záporná hodnocení zavádějící, např. počet televizních kanálů (to možná trápí někoho, kdo si chce užít dovolenou sledováním televize), vzdálenost od pláže (i když v popisu je uvedeno, že pláž je vzdálena 1 km, přesto si pak klient ztěžuje, jaká to byla dálka) apod. Ideální je získat informace od někoho, kdo na daném místě byl v nedávné době. Pokud se budete dopravovat letecky a cena za zájezd patří spíše k těm nižším, s největší pravděpodobností počítejte s nočním letem (ve většině případů se dozvíte konkrétní čas zhruba týden před odjezdem). Pokud pojedete autobusem, už předem počítejte s méně pohodlným způsobem dopravy, obzvlášť potrvá-li cesta několik hodin. Všechny tyto okolnosti je předem nutno zvážit, každému vyhovuje něco jiného.
odpočinek cyklisty.jpg
Při nákupu dovolené zbývá jen popřát šťastnou volbu a pak už jen její spokojené a ničím negativním nerušené prožití.

Zájezdy on-line
2 (40%)1